گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....
گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....

uharl lk (TrS)a

من عاشق تو هستم ، من تو رو می پرستم        یه عمره عاشقانه ، به انتظار نشستم

تو ماه آسمونی ، فرشته زمینی                       برای قلب خستم ، پناه آخرینی

بی تو گل وا نمی شه ، دردم دوا نمی شه          دلم تا دنیا دنیاست ، از تو جدا نمی شه

 عاشقم من دنیای من تویی تو                        عاشقم من رویای من تویی تو

ای که بی تو شبم سحر نمیشه  عاشقم من
خدا کنه همیشه که یار من تو باشی            به هر کجا که هستم کنار من تو باشی

 خدا خودش میدونه بی تو میشم دیوونه         بیا که بی تو ای گل بهار من خزونه


عاشقی یعنی همین

سختته نفس بکشی
گریه کنی سبکتر بشی
بی دلیل حق داری
که دورتو قفس بکشی
بی گناه گریه کن
هی بگو اه گریه کن…

گریه کن بشین عکس عشقتو ببین
ولی جای گله نیست
عاشقی همین
حق داری بهونه از هر چیزی بگیری
ولی حق نداری بری

بی کسی تمام توئه
لحظه های شور توئه
گریه کن هیچ راهی نیست
که ابر غم رو بوم توئه
بیگناه گریه کن
هی بگو
اه گریه کن

گریه کن بشین عکس عشقتو ببین
ولی جای گله نیست
عاشقی همین
حق داری بهونه از هر چیزی بگیری
ولی حق نداری بری

گریه کن بشین عکس عشقتو ببین
ولی جای گله نیست
عاشقی همین
حق داری بهونه از هر چیزی بگیری
ولی حق نداری بری

توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره .........؟؟؟

نمی دونم از کــجا شروع کنم قصه تلخ ســـــادگیمـــو

نمی دونم چرا قسمت می کنم روزای خوب زندگیمو

چــــــرا تو اول قصه همه دوســـــــــم مــــــــــــی دارن

وسط قــــــــــصه می شه سر به سر من مـــی ذارن

تا می خواد قـــــصه تموم شه همه تنهام مــی ذارن

مــــــی تونم مثل همه دورنگ بـــــاشم دل نــــبازم

مــــــی تونم مثل همه یه عـــــشق بادی بــــسازم

تا با یک نـــــیش زبــــــون بترکه و خراب بـــــــــــشه

تا بـــــــیان جمعش کنن حباب دل ســــــــراب بشه

مــــــی تونم بازی کنم با عشق و احساس کسی

مـــــــی تونم درست کنم تـــــــرس دل و دلواپسی

مــــــــی تونم دروغ بگم تا خودمو شــــــــیرین کنم

مــــــــی تونم پشت دلا قایم بشم کــــــــمین کنم

ولی با این همه حــــــــرفا باز مـــــــــــنم مثل اونام

یه دروغگو مـــــــی شم همیشه ورد زبــــــــــــــونا

یه نفر پیدا بـــــــشه به مـــــــــن بگه چیکار کــــنم

با چه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم ؟؟؟؟

من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره ؟؟؟

توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره .........؟؟؟

زندگــــی...

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست
پس قشنگیهای دنیا مال کیست؟ 
باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست
ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست؟

انسانهای ساده

انسانهای ساده را دوست دارم
 
همانها که بدی هیچکس را باور ندارند
 
همانها که برای همه لبخند دارند
 
همانها که بوی ناب آدمیت میدهند.

دیرگاهیست که تنها شده ام 
 
 غصه ی غربت صحرا شده ام
 
من که بی تاب شقایق بودم
 
همدم سردی یخها شده ام
 
کاش چشمان مرا خاک کنید
 
تا نبینم که چه تنها شده ام

مرا اینگونه باور کن...

  مرا اینگونه باور کن...
 
 کمی تنها ، کمی بی کس ،
 
 کمی از یادها رفته...
 
 خدا هم ترک ما کرده ،
 
خدا دیگر کجا رفته...؟!
 
 نمی دانم مرا آیا گناهی هست..؟
 
 که شاید هم به جرم آن ،
 
 غریبی و جدایی هست..؟؟؟

پاییز..

زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاریست که عاشق شده است

آینده رو می بینم

آینده را می بینم که دیگر
دستانم بی دست های تو با
جیب هایم کنار آمده اند
و پیری ام را قدم خواهم زد
روی عصر ِ دلگیر ِخیابان هایی
که یاد تو به زیرشان خواب است

منکه از کوی تو بیرون نرود پای خیالم…

منکه از کوی تو بیرون نرود پای خیالم…

نکند فرق بحالم! چه برانی.. چه بخوانی..

چه به اوجم برسانی..
 
 چه به خاکم بکشانی..

نه من آنم که برنجم!!!
 
 نه تو آنی که برانی!!!

نسل ما

ما نسل بوسه های خیابانی هستیم
 نسل خوابیدن اس ام اسى
 نسل درد دل باغریبه های مجازی
 نسل غیرت روی خواهر،روشنفکری روی دختر همسایه
 نسل کادوهای یواشکی
 نسل شارژ های اینترنتی
  نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی
 نسل دفاع ازفاحشه ها
 نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس
 نسل سوخته
نسل من وتو یادمان باشد،هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم
 بین عذاب هایمان ، مدام بگوییم ، یادش بخیر‏
دنیای ما هم همین طور بود
 مثل جهنم