گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....
گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....

uharl lk (TrS)a

من عاشق تو هستم ، من تو رو می پرستم        یه عمره عاشقانه ، به انتظار نشستم

تو ماه آسمونی ، فرشته زمینی                       برای قلب خستم ، پناه آخرینی

بی تو گل وا نمی شه ، دردم دوا نمی شه          دلم تا دنیا دنیاست ، از تو جدا نمی شه

 عاشقم من دنیای من تویی تو                        عاشقم من رویای من تویی تو

ای که بی تو شبم سحر نمیشه  عاشقم من
خدا کنه همیشه که یار من تو باشی            به هر کجا که هستم کنار من تو باشی

 خدا خودش میدونه بی تو میشم دیوونه         بیا که بی تو ای گل بهار من خزونه


نظرات 2 + ارسال نظر
به تو چه شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 20:39

مصطفی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:01 http://sticky-notes.blogsky.com/

سلام، تازه شروع به کار کردم، یه وبلاگ دلی نوشتم، دوست داشتی بیا یه نگاهی بنداز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد