گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....
گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....

شکسپیر

کسی رو که دوستش داری، چند وقت یکبار بهش یادآوری کن، تا فراموش نکنه قلبی برایش می‌تپد. شکسپیر

درد من

درد دارد وقتی چیزی را کسر میکنی…
که با وجودت جمع زده ای…

شریعتی

همسایه ام ازگرسنگی مرد خویشاوندانش در عزایش گوسفندها سر بریدند (دکتر شریعتی)

چگورا

مرد زندانی میخندید… شاید به زندانی بودن خویش و شاید به آزادی من…
راستی…زندان کدام سوی میله هاست؟! ( چگوارا)

رفت و آمد .... آمد و رفت

سالهاست که معناى این را نفهمیده ام "رفت و آمد" یا "آمد و رفت" ؟ آدمها مى روند که برگردند ؟
یا مى آیند که بروند ...؟

تو دل منی تو

فرقـے نمـے کند !! بگویم و بدانـے ...! یا ... نگویم و بدانـے..! فاصله دورت نمی کند ...!!! در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...! جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.: دلــــــــــــــم.....!!!

من می ترسم


میتــرســم…
کسـی بــوی ِ تنـت را بگیــرد
نغمــه ِ دلـت را بشنــود
و تو خــو بگیــری به مـــآنـدنـش!!!
چـه احســآس ِخـط خطــی
و مبـهـمـ یسـت!
ایــن عــآشقــآنـه هــآی حســود مــن …

❤❤❤❤❤❤


خدایا یاری ام کن اگر روزی      

 جایی

چیزی را شکستم،

نباشد...

دلتنگتم عشقم

دلتنگی

تو مرا نمیشناسی ،

اما من.....

تو را ازعینک سیاهت می شناسم!

همان عینک سیاهی که برای پنهان کردن چشمهای مضطربت از سر چهارراه خریدی!

تومرانمیشناسی اما من......

همان پسرک عینک فروش پشت چراغ قرمز

چهارراه دلتنگی ام!


لبخند ِ تو


لبخند ِ تو

معجزه ی شیرینی است

که رؤیای بهشت را

در دل ِ آدم

زنده می کند...

♥... بعضیا...♥



بعضیا هستن که تصادفی وارد زندگی آدم میشن..!!

تکلیف آینده ات باهاشون روشن نیست...

ولی نفســـــــت به نفســــــــشون بنده...♥

جـا بـہ جـایـے ڪـلمـات...


تـلـخ تـریـטּ حـرف : دوستـت دارم امـا . . .

شیـریـטּ تـریـטּ حـرف : . . . امـا دوستـت دارم !

بـہ همـیـטּ راحتـے . . .

جـا بـہ جـایـے ڪـلمـات زنـدگـے را دگـرگـوטּ میڪنـنـد !

این تنها چیزی ِ که نمـــی دونم!

همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
... ... ... گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!
گفتم:این تنها چیزی ِ که نمـــی دونم!

دنیا رو بد ساختن

دنیا رو بد ساختن
 کسی که تو دوستش داری ، او دوستت ندارد
کسی که او تورا دوست دارد ، تو دوستش نداری
کسی که هم او تورا دوست دارد و هم تو او را دوست داری به رسم و آیین زندگانی به هم نمیرسید
و این رنج است و زندگی یعنی این

خدایا...:(

گفتم :خدایا ازهمه دلگیرم گفت حتی ازمن؟
گفتم خدایاچقدردوری گفت تویامن؟
گفتم خدایا تنهاترینم گفت پس من؟
گفتم خدایاکمک خواستم گفت از غیر از من؟
گفتم خدایا دوستت دارم گفت بیش ازمن؟
گفتم خدایا اینقدرنگو من گفت من توام تومن

دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند!

وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است!

وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است!

وقتی خواستم گریه کنم، گفتند دروغ است!

وقتی خواستم بخندم، گفتند دیوانه است!

دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم...!!

ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ

ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﻣﯿﺨﺮﻡ! 

ﺗﺎ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺮﻩ ﺟﺰ ﭘﺎﻫﺎﻡ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﭘﺎ ﺑﻪ ﭘﺎﻡ ﺑﯿﺎﺩ. ....

ڪــــــــــــاش مـــیــشـد!

ڪــــــــــــاش مـــیــشـد
خـــــودمـــو یـــﮧ جـــــآیی جـــــآ بـــذارم...
و
بـــرگـــردم بــبــیـنــم...
دیــگـﮧ نـیــســتــم...!

به سلامتی تو

به سلامتی تو
تویی که این متن رو میخونی
تویی که دلت شکست
ولی مرام داشتی
تنها موندی ….
اما معرفت داشتی ….
تو دختری که
تو این روزای سخت
از خیلی از نامردای مرد نما
مقاومتری و محکمتری ….
تو پسری که
تو این روزای سخت
از خیلی زن نما های سنگدل
با احساس ترى
لطیفتری
نه میگم بی خیال
نه میگم خوش باش …
بابت خوردن
مهر با ارزش آدم
رو پیشونیت
داری بها میپردازی
به نظرت نمی ارزه ؟
می ارزه خوبم می ارزه ….
به سلامتی تـــــــــو

تنهایش بگذار !

دستگاه مشترک مورد نظر
از دست " دوستت دارم " های دروغ تو خاموش است

لطفا دیگر تنهایش بگذار !