گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....
گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....

دوستت دارم عشقم , دوستت دارم TrS




چه کار به حرف مردم دارم
زندگی من همین است
شب که می شود سیگاری روشن می کنم
عاشقانه ای می نویسم
خیره می شوم به عکست
و با خودم فکر می کنم
مگر می شود تو را دوست نداشت…

خلاصه می کنم واست عشقم

تمام احساس من خلاصه ایست
از مهربانی هایت که هوای عشق تو را دارد
راز نگاه تو را دارد ، مثل چشمه ای زلال در قلبم میجوشد
و در احساس تو جاری میشود …

وسعت دلتنگیه من

وسعت نبود تو . . .

به اندازۀ تمام دنیای من است

تا آنجا که چشم کار میکند...

جای تو خالیست
 




TrS My L0v3

از تو می نویسم برای تو , از تو که همیشه با منی
از تو که در دل شکسته ام هستی , از تو می نوسیم
که نام و یادت در خط خط نوشته هایم جریان دارد .
تو را می نویسم که مهربانترینی , تو را که عزیزترینی
و می خوانمت .در لحظاتی که هیچ کس مرا نمی شنود.
هیچ چشمی مرا نمی بیند. وقتی از تو می نویسم

دلتنگتم امشب زود رفتی

اوج دلتنگی وقتی که نه میتونی صداشو بشنوی نه میتونی ببینیش..فقط باید به عکسی که ازش داری نگاه کنی ..همین...

تقدیم با عـــقـــــــــش

 

 

 

نایت اسکین 

 

 

تقدیم به عزیز دلم TrS 

امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشی و بدون همیشه به یادتم

عشقم ♥°°° ♥W0nD3r ♥°°°♥

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه؟

.

.

.

.

دیدی اشتباه کردی

دوست داشتن حرف نیست یه زندگیه

اما زندگی ۲ حرف بیشتر نیست: تــــــــو

♥°°° ♥BaYa ♥°°°♥

♥°°° ♥W0nD3r ♥°°°♥

ســـر بــﮧ هــوا نیستمـــــ ...
امــآ همیشــﮧ چشمـــ بــﮧ آسمــاטּ בارمــ حال عجیبـــے استــــ
בیـــבטּ هماטּ آسماטּ ڪه شایـــב دقایقــے پیشــــ
آטּ را نگـــاهـــ ڪـــرده اے

آهای تــموم زنــدگیــم..

چشــآمو می بنـــدم
سرمــو روی شــونــه هآت میـــذآرم
به انــدآزه تمــوم دلــتنــگـی هآم تو نــبودنـــت
عطــرتو تــوی سینـــم حبــس می کــنم
و بهت مـــی گــم
آهای تــموم زنــدگیــم بــی تــو تــمـومــه زنــدگــیم

فقط با تـــــــ♥ــــــــــو


چه خوبه عاشقی اما فقط با تـــــــــــــــــو

ببینم هرشب رویای چشماتو،چشماتو

چه احساس قشنگی من به تـــــــ♥ــــــــــو دارم

چقدر خوبه که میدونی دوست دارم

چه خوبه این که حالم رو تـــــــــــــــــو میدونی

همه حرفامو از چشام تـــــــــــــــــو میخونی

تو دلواپسی هام هستی کنار من

میدونم قدر این عشقو تـــــــــــــــــو میدونی

تو ڪـﮧ باشی ..

حســــــــ بودنت قشنگ تریـــ ـــ ــن حس دنیاست


تو ڪـﮧ باشی ..


هر روز را .. نـــ ــــــ ــــ ـــــه!


هر ثانیه را .. عشــ ♥ــ ــ ♥ـق است !! 



عکس همون روزه هاااااا یادته؟؟ فقط بستنی ها شکلاتی نیست!!!

خل شدم رفت

الانم که چی بگم ساعت 4 صبح خواب نمیرم

نه خل شدم رفت

همش تقصیر توئه ها

اه بازم خالیه

صبر کن ......

بذار یه چیز قشنگ بنویسم واست

صبر کن

در حال لوده صبر کن می گم

عزیز گوش کن زندگی چیست...؟؟؟


زندگی رسم خوش آیندی ست

زندگی شستن یک بشقاب است

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ

پرشی دارد به اندازه ی عشق

زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد

زندگی دیدن یک باغچه از شیشه های مسدود هواپیماست

لمس تنهایی ماه

فکر بوییدن گل در کره ای دیگر

زندگی ضرب زمین و ضربان دل ماست

زندگی هندسه ساده و یکسان نفس هاست

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد منو و تو برود



دوستت دارم خیلی زیاد و مطمئن باش هیچ اشتباهی نشده حتی اگر دوستم نداشته باشی یا بیشتر باشی

واسه عشقم

ساعت الان 5 صبحه تا الان نشستم به عشق تو که واست این وبو آماده کنم و تقدیم با عشق بهت میسپارمش

بدون همییشه دوستت دارم همیشه و همه جا به یادتم

فقط به خاطر تنها عشقم


خیلی دوستت دارم :*:x

عشق یعنی ....TrS

عشق یعنی . . .

در داشتن اون با مادرش شریک باشی

عشق یعنی . . .

بزاری سیر رو دوشت گریه کنه

عشق یعنی . . .

همه ی نامه های عاشقونه قدیمیش رو نگه داری

عشق یعنی . . .

مواظب باشی خودشو تو سرما و گرما بپوشونه

عشق یعنی . . .

برای دیدنش روز ها رو بشماری

عشق یعنی . . .

وقتی خوابه بشینی و تماشاش کنی

عشق یعنی . . .

چیزی می خوای بخوری بزاری اول اون گاز بزنه

عشق یعنی . . .

بدون اون گیج و پکر باشی

و

همیشه کاری کنی که همیشه غرق شادی بشه و غصه نخوره


عشق یعنی . . .

واسه دیدنش لحظه شماری کنی و

دست تو دست هم دیگه برید بیرون

 

با تو ام ای همزاد خوشبختی من TrS

ای دل من ... ای عشق من ... ای چشمان من ... ای دلیل دیوانگی من

در میان همه دنیا و انسانهایش، تو تنها نشسته بر چشمان من هستی

 تو خورشیدی هستی که هرگز خاموش نخواهد شدتو قلب من و چشمان منی

تو حکیم و داروی من هستی ... تو آهنگ ترانه ها هستی

 هیچ چیز ارزش عشق تو را ندارد، ای ماه  شب های بیداری من

شیدایی تو بر پیشانی من از ازل تا ابد نوشته شده است

 در حالیکه پرندگان سرود شادی سر داده اند، رزها را سر راه تو ریختم

دلم را با عشقت وعده داده ام و تو را تا حد پرستش دوست دارم

هرچقدر  شب های من به درازا بینجامند عشقت بیشتر و بیشتر می شود

 عشقت برایم نامتناهیست ای ارزشمندتر از چشمهایم

زیبایی تو زیبایی ماه تابان  و صدای تو زیباترین آهنگ ها است

 به خاطر تو روحم در بیتابی و بی قراری است پس کنار من بمان و دور نشو

Trs

عکس متحرک پرنده

به اندازه ی گریه ی گنجشک دوست دارم! 

شاید این دوست داشتن کم به نظر بیاد اما یه چیزیو میدونی؟

گنجشکا زمانی که گریه میکنن میمیرن!

TrS.

آنقـــــــدر نـَـفــَــــــس میکـِشمــــــــــــــ 
تـــا تمامــــــــــــ شـَــــــود . . .
هـَمـــــــه ی نـــَفــَــــــس هــاییـــــــــــِـِـِـِ کـــه 
هــــِــی سـُـــراغ تــــــو را میــــــــــِـِـِـِ گـیـرنــــــد . . . .

TrS

مهربانیت را بـﮧ دستـﮯ ببخش ؛

که می دانـﮯ با او خواهـ ماند ...

و گـــرنـﮧ حسرتـﮯ مــ گذارﮮ

بر دلـﮯ که دوستــت دارد ... !!!

.........



گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است
ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد
کمی با من حرف بزن...