گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....
گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....


به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!


دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم


تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست


که “تـــــ ــو


تنــــــ ـــــها درد منی…

مَن زَنم !

مَن زَنم !
زَنی اَز جنس خواهَرَت
زَنی اَز جنس مادَرَت
زَنی اَز جنس هَمسَرَت
هَر گاه نِگاهی نابِهِنگام
اَز سَر ِهَوَس بَر مَن اَنداختی ؛
ناموس خود را ،
دَر چَشـمان پَلیدِ رَهگذَران اِنسان نما حِس کُن ...
آنچه تو را بهِ خَشم وامیدارَد ،
بَرادَر و پِدَر و شوهَر ِمَن را نیز
به خشم وامیدارد

آغوش گرمت مال منه

دلم یک شب ِآروم میخواد ... با آهنگی رومانتیک...
چند تا شمع ... و یک عالمه تو...
که به دنیا بگم ... خداحافظ ...
دنیای من کسی ست...
که در آغوشش جان میدهم...
یعنی « تــو »

متشـــــــــــــکرم


از کسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگذارم

آنها مرا قویتر میکنند

از کسانیکه مرا دوســـــــــــــت دارند ممنونم

آنان قلب مرا بزرگتر میکنند

ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم

آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست

از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگذارم

آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند


اعتراف کن خدا جون...

خدایا…

کاش اعتراف کنی

جهنمی در کار نیست…

برای ما همین روزهای برزخی زمینی کافیست.

هر که مرا دید تو را نفرین کرد……..
دیر کرده ای ذره ای…. به اندازه ی سفید شدن مو های من شاید.

دختر است دیگر...

دختر است دیگر...


گاهی دلش می خواد


بهانه های الکی بگیرد


به هوای آغوش تو


شانه های تو...


... که بعد، تــو


آرام


خیلی آرام


در گوشش زمزمه کنی:


ببین من عاشقتــــم..

کاش همه چیز به همین سادگی بود ...

اینـجــــا ، زمین

ارزانــــتر از هـمه چـــــیز ، انــسان !

نـــــرخَ ش هـــــم بـــــروز نــیست !

امّــــا ،

مصـــرفـش تـــــاریـــــخ دارد !

سلام ، تـــــولــــــیدَش !

و انــــــــقضـــایــــــــش ؛


خــــداحــــافــــظ !
           

چقدر عجیبه!!

چقدر عجیبه!!
کسانی که به فکرمون هستند رو به گریه می اندازیم!!
گریه می کنیم برای کسانی که به فکرمون نیستند!!
به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنند!!

دیدی سخت نیست؟؟


 دیدی که سخت نیست تنها بدون من

و صبح میشود شب ها بدون من؟

این نبض زندگی بی وقفه میزند

فرقی نمیکند با من بدون من

دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت

طوری نمیشود فردا بدون من...