گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....
گاهی عشق گاهی غم ...

گاهی عشق گاهی غم ...

غمگینم مثل ....

برای تو..........

من این شب زنده داری را دوست دارم

من این پریشانی را دوست دارم

بغض آسمان دلتنگی را دوست دارم

گذشت و دلم عاشق شد ، بیشتر گذشت و دلم دیوانه ات شد

من این دیوانگی را دوست دارم



میم آخر عزیزم آخر عشقم و.... نفسم

عاشقم، عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز ... و تو را مال من میکند .


روسری آبی عشقم

او هنوز روسری آبی میپوشد
و من هنوز سیگار فیلتر قرمز میکشم
چه شهرآورد بزرگی شده این عشقبازی ها...!!!!



روز و شبهای من

روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم ...

آخه معلوم نیست که منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابون ها !

بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !!

روی گونه هات اشکه یا دونه های بارون !!!



حس عشق از قلب تو تا قلب من

نگاه تــــــو

مــَـــرا عاشق تر از پیـــــش می کند

چه معجــــــــونی می شود

زندگــــــی

با لمس دستانِ تـــــــو

با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


نگاه عشقم

نگاه تــــــو

مــَـــرا عاشق تر از پیـــــش می کند

چه معجــــــــونی می شود

زندگــــــی

با لمس دستانِ تـــــــو
با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو



با توام که گوش نمی کنی ولی می بینی

اوج دلـــــــــــتــــنـــگی وقتیه که
نه می تونی صداشو بشنوی
نه می تونی ببینش
فقط باید به عکسی که تو پروفایلش گذاشته نگاه کنی. . .

اینو یادت باشه

مرد را به عقلش نه به ثروتش

زن را به وفایش نه به جمالش

دوست را به محبتش نه به کلامش

عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

اتومبیل را به کاراییش نه به مدلش

غذا را به کیفیتش نه به کمیتش

درس را به استادش نه به سختیش

دانشمند را به علمش نه به مدرکش

مدیر را به عمل کردنش نه به جایگاهش

نویسنده را به باورهایش نه به تعداد کتابهایش

شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش

دل را به پاکیش نه به صاحبش

جسم را به سلامتش نه به لاغریش

سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش

خیلی حرف هست...

خیلی حرف هست...
که تو هرروز در گلویت...
بغض کشنده ای احساس کنی...
برای کسی که...
بدانی...حتی یک بار در عمرش...
به خاطر تو...
بغض هم نکرده است...!!


ﺑـُـغـﺽ ﻣـَـــטּ

ﭘـﻳـﺷـﺁﻧـ ﻰ اَﻡ چَــﺳـﺑـﻳـدَטּ ﺑـﮧ ﺳﻳـﻧـﮧ اَﺕ ﺭﺁ ﻣـ ﻰﺧــﻭﺁهَـــﺩ ...
ﻣــﻭﻫـــﺁﻳـَــﻡ ﺑـﻭئـﻳـدَﻧـَـــت ...
وَ چـﺷﻣـهـﺁﻳـَم ﺧـﻳـﺱ ﮐــﺭدَטּ ِ ﭘــﻳـﺭﺁهَــטּ ِ ﻣـَﺭﺩﺁﻧــﮧ اَﺕ ...
عَـﺟـَﺏ ﺑـُـغـﺽ ِ ﭘـُـﺭ ﺗـَـﻭﻗـُعـﻰ ﺩﺁﺭﻡ ﻣـَـــטּ، اِﻣـﺷـَــﺏ..

دنیا رو میبینی؟؟

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره

 پول پول میاره

خواب خواب میاره

ولی محبت خیانت میاره

لباس رفاقت

معرفت” یه موقعی لباس رفاقت بود!!!

الان “منفعت” جاشو گرفته

دارم از بین میرم...



آرزوهایم هوایی میشوند …!
به باد میروند …!
دود میشوند …!
حس میکنم معتاد حسرت هایم شده ام

یـــــه دنیـــــا فاصــــــــــــله ست ...

یـــــه دنیـــــا فاصــــــــــــله ست ...
بیـــــنِ کســی کـــه
بـــــا قـــــرص میخوابـــــه !
و کســی کـــه
بـــــا یـــــه اس ام اس 
دوســـــت دارم میخوابـــــه ..
......!

....

تــو را دوست میدارم . . . چه فـرق مى کند که چــــــــــــــ ـرا ! ؟ یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت! یـا چطـور شـد که . . . ! چه فــــــــــــــ ـرق میکـند ؟! وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــ اور کنـى . . . که نمـى کـــــــــنى و من بــایـد فـرامـــــــــو ش کــنم . . . کـه نمـــــى کـــــنم

دل من جنبه نداره...

وقتی صدا میکنم "تو " را...
این" جانمی" که میگویی جانم را میگیرد!
نزن این حرف ها را،دل من جنبه ندارد
موقعی که نیستی دمار از روزگارم در می آورد!

اینم بازیه روزگار :((((

میدونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی!

مثل ستاره باش

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن
سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

خستـــــــــــــه شدمـــــــــ...

من دوباره خسته ام……
حوا،دوباره سیبی بچین……
بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند